Tęcza powinna być dla wszystkich ludzi!

Tęcza powinna być dla wszystkich ludzi!
Oberwało mi się na fejsie, za krytyczną uwagę dotyczącą 10 Marszu Równości we Wrocławiu. Może nieco źle się wyraziłem, ale nie lubię się tłumaczyć i przepraszać, jeśli nikogo nie obraziłem.

Dla mnie takie manifestacje są bez sensu i nie przynoszą manifestującym żadnych korzyści, a dla innych ludzi? W jednych wzbudzają pogardę, w innych śmiech, w jeszcze innych politowanie. Niewątpliwie są ludzie hetero wspierający dążenia homoseksualistów, bo uważają że tak trzeba i mają rację, skoro tak uważają.

Mnie nie niepokoją dążenia mniejszości seksualnych do uznawania ich aspiracji. Niepokoi mnie trend, który ma na celu wymuszanie na ludziach przeciwnych tym zmianom oczekiwanych zachowań. Wychodzi na to, że większość powinna podporządkować się mniejszości. Nie mam pewności, czy tak jest w istocie, lecz z wiadomości, które docierają do mnie z mediów, takie odbieram przesłanie. Osobiście jestem za prawnym usankcjonowaniem związków homoseksualnych. Dlaczego nie? Świat się zmienia, to i społeczeństwo powinno się zmieniać. Ale jestem przeciwny naruszaniu odwiecznych tradycji. Chociażby nazewnictwa instytucji małżeństwa, którym od tysięcy lat nazywano parę dwojga ludzi odmiennej płci. Ludzie o innej orientacji seksualnej powinni walczyć o swoje, o usankcjonowanie ich związków, ale wyciąganie rąk po to, co im się nigdy nie powinno należeć budzi sprzeciw i wcale się temu nie dziwię.

OLDBOY65

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja nieuchronna przeprowadzka nastąpiła.

Kiedyś musiałem zabrać za to! Spakować swój majdan i przenieść się gdzie indziej. Miejsce na serwerze oraz domenę, już dawno miałem wyku...