Do lodowatej wody zaciągnąć się nie dam!



Wczoraj koleżanka namawiała mnie bym dołączył do ekipy i ruszył w Karkonosze na morsowanie, lecz ja zwierz lądowy dobrowolnie do lodowatej wody wciągnąć się nie dam! Ja się do tego nie nadaję, bo zimna nie lubię i z tego zimna niemiłosiernie zgrzytam zębami, a nie chciałbym się ich przedwcześnie tym zgrzytaniem pozbywać. Zostało mi ich niewiele, lecz przydatne są do odwiecznego rozgryzania świata i codziennego śrutowania pokarmu. Ale niestety zgrzytam na lądzie. Czasem zdarza się, że w środku nocy zgrzytam zębami. Dowiaduję się o tym, gdy Żona budzi mnie ohydnym kuksańcem w żebra, by mnie zgrzytania pozbawić. Tak przeważnie postępuje, zamiast zlikwidować oziębłość powodującą zgrzytanie i jeszcze wmawia mi że to jakaś choroba!

Morsowanie podobno jest zdrowe, tego nie wiem, ale na pewno na zdjęciach wrzuconych na instagrama lub fejsa zziębnięty człowiek dizajnersko się prezentuje. To znaczy, nowocześnie wygląda. Bardziej światowo. Chociaż to kwestia gustu, bo Kobiety zawsze interesująco w strojach kąpielowych wyglądają, bez względu na to czy są zziębnięte, czy też nie. Zawsze pazerny wzrok przyciągają. Natomiast facetami się nie interesuję, ponieważ tak już mam od urodzenia w głowie poukładane, że potencjalny facet może być dla mnie jedynie rywalem lub kumplem, a nie obiektem miłosnych uniesień. Dlatego zziębnięty mężczyzna według mojej oceny wygląda żałośnie i powinien wyjść z wody, wódki się napić i czym prędzej odziać. Chyba, że w morsowanie wierzy, to mówi się trudno. Niech się w lodowatej wodzie dalej pławi i nie ma co go na siłę na ląd wyciągać.

Na temat zdrowotnego wpływu kąpieli w zimnej wodzie nie będę się roztaczał, gdyż się na tym nie znam, a kilka zim spędzonych na budowie, gdzie podczas siarczystych mrozów często panujących, ręce do narzędzi przymarzały, skutecznie zniechęciło mnie do marznięcia i tym bardziej nie będę się mroził z własnej woli. Ale kto wie? Od kilku tygodni tłuszczem obrastam i może z tłuszczową warstwą izolującą mnie od zimna, łatwiej będzie wskoczyć do lodowatej wody?
                                                                                                                                       OLDBOY65

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja nieuchronna przeprowadzka nastąpiła.

Kiedyś musiałem zabrać za to! Spakować swój majdan i przenieść się gdzie indziej. Miejsce na serwerze oraz domenę, już dawno miałem wyku...