Moja nieuchronna przeprowadzka nastąpiła.


Kiedyś musiałem zabrać za to! Spakować swój majdan i przenieść się gdzie indziej. Miejsce na serwerze oraz domenę, już dawno miałem wykupione, lecz moje mizerne umiejętności, doprowadzały do tego, że ciągle siedziałem na bloggerze. Platforma wygodna dla laików, ale niestety nic nie jest idealne. Jestem informatycznym tłumokiem i wiele podstawowych spraw nie ogarniam, lecz blogerskie potrzeby w zakresie sposobu publikacji mam duże. Stąd konieczność przeniesienia się w inne miejsce i korzystania z możliwości WordPressa. Na razie mogę liczyć na pomoc Syna, bo na WordPressie również ciągle coś się zmienia i bez jego pomocy byłoby mi ciężko publikować na tej platformie. Ale czasami zmiany są nieodzowne, postanowiłem więc zaryzykować. Jak to się często mówi: dam radę!
...
Znajdziecie mnie pod tym adresem i myślę, że już tam zostanę > http://oldboy65.com 
 ...
Publikuję na tej stronie, a w ciągu kilku tygodni, przeniosę tam całą zawartość bloga.
Oldboy65

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja nieuchronna przeprowadzka nastąpiła.

Kiedyś musiałem zabrać za to! Spakować swój majdan i przenieść się gdzie indziej. Miejsce na serwerze oraz domenę, już dawno miałem wyku...