Bohemian Rapsody - ciekawy obraz o niezwykłych ludziach.


Po raz pierwszy byłem tak bardzo wzruszony oglądając filmowy obraz. Pewnie dlatego, że moja młodość latami przewijała się razem z tą muzyką. Jestem miłośnikiem ciężkiego rocka: Black Sabbath, Deep Purple, Metallica, Iron Maiden, Slayer, Led Zeppelin, AC / DC itd., to moje klimaty z lat młodości, brzmiące nadal w głowie. Mógłbym bez problemu wymienić jeszcze, co najmniej dwadzieścia zespołów, grających nie tylko mocnego rocka, które bardzo cenię. Ale QUEEN to kapela tworząca muzykę ponad podziałami. U nich nie było ograniczeń, według których można by było zaszufladkować ich do muzyki rockowej, popu, czy reggae itp. Oni po prostu tworzyli to, co podpowiadało im serce i każdy z tych chłopaków dorzucił coś od siebie do twórczości zespołu.


W filmie reżyser skupia się głównie na Freddiem Mercurym, lecz nie dla tego, że był liderem zespołu, a z powodu jego licznych życiowych rozterek. Pozostali członkowie ekipy mieli ustabilizowane życie, o ile życie rockmana, jeżdżącego latami po świecie, takie być może. Ale to, że grali niemal od początku w niezmienionym składzie, świadczy o tym, że mimo różnicy zdań w wielu kwestiach, zmierzali w tym samym kierunku i w końcu się dogadywali, tworząc muzyczne dzieła. Film znakomicie to pokazuje. Jest w nim dużo muzyki i przemyśleń. Nie ma przeciągających się scen, podkreślających daną sytuację, lecz krótkie ujęcia, trwające czasem kilka sekund, które mówią wszystko. Nieco ponad dwie godziny, minęło jak jedna chwila… Nie ma sensu się rozpisywać na temat Bohemian Rapsody. Bo nawet gdybym był wyśmienitym recenzentem, nie byłbym w stanie opisać filmu o legendarnej kapeli odpowiednimi słowami. Mogę tylko powiedzieć, że zespół Queen, na ten niezwykły biograficzny obraz zasłużył, ponieważ dorównuje on jakością muzyce kapeli. Idźcie do kina, a sami się przekonacie!
OLDBOY65

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moja nieuchronna przeprowadzka nastąpiła.

Kiedyś musiałem zabrać za to! Spakować swój majdan i przenieść się gdzie indziej. Miejsce na serwerze oraz domenę, już dawno miałem wyku...